مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 23:202022-12-30سياسي

جان فدا| روایتی از سفیران روایت حبیب در میدان امیرچقماق یزد+عکس


به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه سفیر روایت حبیب با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ویژه برنامه کاروان روایت حبیب شامگاه امروز در یزد به اجرای ویژه برنامه سفیر روایت در میدان تاریخی امیرچقماق اختصاص داشت.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و در ادامه گروه نمایشی شهرآشوب نمایش زیبای سرباز با مضمون زندگانی و مجاهدت های شهید قاسم سلیمانی را برای مردم اجرا کردند.

پس از اجرای نمایش سرباز نوبت به مرشد محمد معجونی رسید و وی در مدح و ثنای مولای متقیان حضرت علی(ع) به اجرای نقالی پرداخت.

سپس گروه سرود فجر جاوید استان یزد دو قطعه سرود با عناوین دوباره پرواز و همیشه پیروز درباره شهادت حاج قاسم و شهدای یزد اجرا کردند.

در ادامه کاظم مشهدی بافان از روایان یزدی دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) خاطراتی از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: این روز به عنوان روز حماسه بزرگ مردم و بیعت با ولایت است.

این راوی دفاع مقدس با بیان این که سردار سلیمانی با نیروهای خود به صورت عاشقانه ارتباط داشت، گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده محور مقاومت شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| روایتی از سفیران روایت حبیب در میدان امیرچقماق یزد+عکس

جان فدا| روایتی از سفیران روایت حبیب در میدان امیرچقماق یزد+عکس